MUFIC-ONLINE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MUFIC-ONLINE

منتدي طلاب حاسبات المنوفية منتدي تجريبى برمجة شبكات علوم حاسب شبكات JAVA c#.NET, NETWORKING, VISUAL basic 6, vb.net, flash, photoshop 3D max

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» مجموعة قصص الف ليلة وليلة
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 11:01 pm من طرف THE PHANTOM

» الشباب الكول علي فين!؟
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 10:53 pm من طرف THE PHANTOM

» سجل حضورك بالصلاة على الرسول الكريم
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 12:17 am من طرف مجدى باشا عيسي بية

» كيف ترضى الرجل؟؟
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالسبت يناير 24, 2009 11:56 pm من طرف El mahraby

» مؤتمر SQLserver مجاني
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالخميس يناير 22, 2009 11:04 pm من طرف fatma elraee

» الحق وسجل نفسك فى مسابقه المبدعين
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء يناير 21, 2009 11:20 pm من طرف mostafa saleh

» سكاشن البرفرال الباقية
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء يناير 20, 2009 12:28 pm من طرف Dina_cs

» سطور الحياة
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأحد يناير 18, 2009 9:19 pm من طرف fatma elraee

» كيف حصل الفراعنة على كل هذا الذهب ؟؟
لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالسبت يناير 17, 2009 4:54 pm من طرف 11111

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 157 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو annaba فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 5510 مساهمة في هذا المنتدى في 923 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 59 بتاريخ الجمعة مارس 08, 2024 8:19 pm
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط MUFIC-ONLINE على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط MUFIC-ONLINE على موقع حفض الصفحات

لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلم مجتهد
mufic _student
mufic _student
قلم مجتهد

المساهمات : 149

لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Empty
مُساهمةموضوع: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 10:46 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لاحظت كتيييير ان الردود علي المواضيع بقت ملهاش معني ولافيها اي شيء يعطي الموضوع حقة

كل بقي يرد مشكوووور او شكرا جزيلا او اية الحلاوة دي ......................

وكذلك المواضيع كل بيحط اي موضوع و اي كلمة تخطر علي بالة لازم يكون الموضع هادف وكمان مفيد للكل

وكمان توجد مواضيع متشابهة ممكن تكون نفس الموضوع وبلاش نذكر مواضيع لعدم الزعل

لكي يزيد عدد مشاركاتة و يزيد ترتيبة وممكن يرد ومش عارف الموضوع بيتكلم عن اية اصلا

انا نفسي يكون الرد رد يليق بالموضوع اما بالنقد و اظهار عيوبة و اخطائة و اما الشكر الواافي للموضوع

يعني في ناس بترد مشكووووور علي اي موضوع سواء حلو او رديء لكي يبقي الاول او الثاني في الترتيب

فارجو من الجميع عدم تكرار هذا الخطاء احنا هنا مش بنتسابق مين الاول ومين التاني احنا هنا بنستفيد ونفيد
THE PHANTOM
mufic _student
mufic _student

المساهمات : 46

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:00 pm

والله يا اخي" قلم مجتهد"

كلامك صحيح ولا يعتريه شيء من الخطأ

ولولا اني استحي اني احرج حد كنت بدل ما ارد علي المواضيع ارد علي اللي بيردوا تقضية واجب وخلاص

يا جماعة اللي مش عاوز يقرأ الموضوع مش غصب عليه انه يقرأه بس اللي مقرأش الموضوع ميردش

واللي قرأ الموضوع اما انه يرد من قلبه " وانا بأكد من قلبه " او ميردش افضل

لأن الردود دي بتترك بصمة في قلب الكاتب سواء بالايجاب او بالسلب

وأتمني ان الردود تكون ناقضة وفاحصة وياريت لو فيها تحليل للموضوع لاننا بنلتقي لنرتقي

تقبل اخي " قلم مجتهد" مروري

مبدع دمت بود,

عدل سابقا من قبل THE PHANTOM في الأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:59 am عدل 1 مرات
mahmoud_online20
الاشراف العام للمنتديات
الاشراف العام للمنتديات
mahmoud_online20

المساهمات : 1398

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:04 pm

لان المواضيع اصلا ملهاش معنى وانا واحد من الناس الى ساعات بحط مواضيع كده اعترف بصراحه
http://allfriends.alafdal.net
*~galaxy~*
مشرفة
مشرفة
*~galaxy~*

المساهمات : 1506

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:05 pm

طبعا معاك حق يا بشمهندس

و انا ده كان غرضي لما قلت انو ممنوع الواحد ينزل اكتر من 3 مواضيع في نفس القسم في يوم واحد

لما الاقي عضو منزل اكتر من 20 موضوع في اليوم ،، و أنا متأكدة انو مستحيل يكون قراهم كلهم ،، او مش بعيد يكون مقراش فيهم أصلا

و انا بضطر اني أمر على جميع المواضيع عشان اقراها و اشوف لو في حاجة مخالفة تتحذف او لأ

طبيعي اني غالبا بكتفي بالقراءة مع رد بسيط عشان الاحق على باقي المواضيع

لأني بحس انو فعلا بقى سباق

و دا حقيقي اللي بيستفزني و يخليني أعاند و اشارك بعدد كبير من الردود ،، و في كتير من الاحيان ببقى عارفة انها ملهاش لزمة
THE PHANTOM
mufic _student
mufic _student

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:25 pm

اسمحيلي اتفق معاكي واختلف معاكي

انا متفق معاكي في تحديد كمية المواضيع في القسم بس ده صعب يعني من حيث عدد المواضيع لان فيه ناس ليها

قدرة علي التركيز وقت كبير بس ممكن نحدد عدد المواضيع يعني 5 او 7 مواضيع علي حسب معرفتنا

بطالب حاسبات

واختلف معاكي في نقطتين النقطة الاولي حكاية انه سباق لأ طبعا الكلام ده مينفعش ده انتي المشرفة يعني القدوة

ولازم يكون عندك حرص اكتر علي الردود وتركيز اكثر من اي حد في المنتدي

النقطة التانية : كونك مشرفة يعني ده القسم بتاعك يعني انتي حرة في مكانك

بمعني ان الماندجر لازم يديكي صلاحيات اكتر في قسمك تمكنك من انك مثلا تحددي عدد المواضيع

عشان تقدري تديري القسم بشكل أفضل او تطلبي منه ده لان الاشراف أو الادارة دي مسئولية عظيمة هتتسألي عنها ادام ربنا

اتمني ان يكون مروري سهلا تتقبليه

مع فائق احترامي

مبدعة دمتي بود,
DrEaM
Admin
DrEaM

المساهمات : 176

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:54 pm

تمام يا فانتوم انت كلامك وصح واعتقد ان الموضوع مش بكتير او قليل وا اللى حاطط الموضوع قراه ولا لا ده ميهمناش المهم تبقى المواضيع مفهومة والناس بتستفيد منها والمواضيع اللى ملها لزمة طبعا المفروض تتشال
THE PHANTOM
mufic _student
mufic _student

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:02 am

mahmoud_online20 كتب:
لان المواضيع اصلا ملهاش معنى وانا واحد من الناس الى ساعات بحط مواضيع كده اعترف بصراحه

انا مخدتش بالي من ردك يا mahmoud_online20

بشجعك علي صراحتك

بس يا ريت متعملش كده تاني الله يباركلك لانك كده بتتعبنا عالفاضي

ونصيحة من اخوك ركز فيها ( اللي من القلب بيوصل للقلب ) يعني لو موضوعك مش من قلبك مش هيوصل لقلوب غيرك بجد

اشكرك بشدة

تقبلي ردي

مبدع دمت بود,
mahmoud_online20
الاشراف العام للمنتديات
الاشراف العام للمنتديات
mahmoud_online20

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:08 am

انا من راى تعمل اعلان احسن عشان الامور تبقى واضحه وصريحه وبخصوص العضو الى بيقول سباق
سباق على ايه انا لو فاكره سباق كان اسرعلى ارد على المواضيع بشكرا او اى حاجه وما اسهلها كلمه حتى ممكن اعملها كوبى وبعدين بست فى كل المواضيع مش اروح ادور على جوجل وبعدين اعمل كووووووووبى سواء قريت او مقريتش دى حاجه تخصنى وبعدييييييييييين اعمل بسسسسسسست يااااااااه دانا كان زمانى رديت على عشر مواضيع احسن ولا ايه رايكم
THE PHANTOM
mufic _student
mufic _student

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:23 am

mahmoud_online20 كتب:
وبعدين اعمل كووووووووبى سواء قريت او مقريتش دى حاجه تخصنى

كلامك جميل بس انا اتأسف اني بختلف معاك في الراي

يعني لو سلمتلك بأنك مش لازم تقرأ الموضوع فيمنفعش اسلملك بأني معرفش مين الكاتب حتي

يعني تخيل كده لو واحد زيي خبرته علي أده وسألك سؤال في موضوعك هتقوله ايه ؟؟؟ والله مقرتش الموضوع

طب ازاي وانت اللي عامله

انا مش بحاول اعارضك لأ والله بس انا بحب اقول رأيي بصراحة بحيث ان المنتدي يبقي احسن

ويا ريت تشوف اول رد ليا علي موضوع ليك في المنتدي كان عامل ازاي لان الموضوع كان جميل ومتفسر

ولو مش عاوزني ادخل مواضيعك واقول رايي فيها مفيش مشكلة ومش هزعل والله

تقبل مروري اخ mahmoud_online20

دمت بود,
mahmoud_online20
الاشراف العام للمنتديات
الاشراف العام للمنتديات
mahmoud_online20

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:24 am

مش عاجبك الى انا بعمله كلم المدير هو عودنا هنا على كده
DrEaM
Admin
DrEaM

المساهمات : 176

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:36 am

فى ايه يا محمود مش خناقة يا حبيبى
وبعدين مدير ايه من امتى وانا قولتلك ابص وحط مواضيع دانا بتحايل عليك تظبط مواضيعك انا وسامح وعموما حصل خير وفى النهاية كل واحد وليه رأى والاخنلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
وانا بشكرك يا فانتوم عل تفاعلك معانا وبفضلك انت واللى زيك ان شاء الله المنتدى هيتقدم لقدام
THE PHANTOM
mufic _student
mufic _student

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:40 am

mahmoud_online20 كتب:
مش عاجبك الى انا بعمله كلم المدير هو عودنا هنا على كده

لأ طبعا عاجبني اللي انتا بتعمله وجهد جميل جدا من حضرتك

بس مينفعش اشتكي للمدير لأنك اكبر من كده وانا اقل من كده

وبشكر الاخ DrEaM جملة جميلة "الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضية "

والمنتدي مش هيتقدم الا بيكم

وانا منتظر مزيدكم يا باشمهندسدين

دمتم بود,
mahmoud_online20
الاشراف العام للمنتديات
الاشراف العام للمنتديات
mahmoud_online20

مُساهمةموضوع: رد: لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم   لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 17, 2008 12:44 am

اخزلتم تواضعنا

لو سمحت ادخل وشارك برايك مش هتندم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-